سوالات متداول
سوالات متداول
نحوه ثبت سفارش و ارسال کالا
تمامی پرداخت ها از طریق درگاه پرداخت سایت با پشتیبانی از تمامی کارتهای عضو شتاب انجام می گردد.
اگر سفارش شما در حالت ( درحال انجام ) باشد میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی درخواست بازگشت وجه نمایید
ولی اگر سفارش شما در حالت ( درحال بررسی ) یا ( تکمیل شد ) باشد بدلیل اینکه کالا در حالت ارسال یا ارسال گردیده امکان بازگشت وجه نمی باشد
حالت های ذکر شده از طریق حساب کاربری شما، قابل رویت هستند.
فروشگاه طوطی های تهران در اسرع وقت پاسخگوی تمامی ایمیل ها از طریق تیم پشتیبانی می باشد
برای اطلاع از پاسخ ها، پوشه هرزنامه ( spam ) را در ایمیل خود چک کنید و آن را به صفحه اصلی ایمیل خود انتقال دهید.
جهت ثبت سفارش در سایت فروشگاه طوطی های تهران ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد نمایید و پس از آن می توانید محصول دلخواه خود را انتخاب کرده و با زدن "افزودن به سبد خرید" و سپس زدن "تسویه حساب" فیلد های لازم را تکمیل نمایید و با زدن "ثبت سفارش" و پرداخت از طریق کلیه کارت های عضو شتاب سفارش خود را تکمیل نمایید.
در فروشگاه اینترنتی طوطی های تهران تمامی ارسال ها توسط پست انجام می گردد که بستگی به نوع آن ( پست عادی و پست ویژه ) در انتهای خرید ، به درخواست خریدار تعیین می گردد.
فروشگاه طوطی های تهران لحظه به لحظه شما را از آخرین وضعیت سفارشتان آگاه می سازد
به این صورت که پس از ثبت سفارش در فروشگاه طوطی های تهران محصول خریداری شده در حالت ( درحال انجام ) قرار دارد که پس از پایش توسط تیم پشتیبانی به حالت ( درحال بررسی ) تغییر می کند و پس از ارسال کالا به حالت ( تکمیل شد ) در می آید.
تمامی این فرایند ها به همراه بارکد پستی جهت رهگیری محصول خریداری شده از طریق ایمیل به خریدار اطلاع رسانی خواهد شد.